Jag är väl inte galen, heller!

Visst är det mysigt att vara hemma med Baby A och mysa och ge henne mycket kärlek och omtanke! Mindre kul är att hon har feber och ögoninflammation och på det sjukt rastlös. Hennes enda svar på tillsägningar är "Jag är väl inte galen, heller!!"
dessutom är det svinnande åtgång på toapappret för det är lite skräp över allt eller också säger hon att hon har spillt eller att hon var smutsig runt munnen. Tre rullar per dag är normalt, tur att det finns budgetpapper annars hade vi gått i konkurs....

Nu kollar vi på Hitta Nemo efter ha tagit Alvedon och ätit lite kvällsmat!

-" Mamma, jag vet inte ihåg vad han heter. Han heter Emo!"
-" Vem menar du?"
- "Fisken på TV, clano- fisken!"
- "jaha, Nemo?"
- "haha jag sa Emo, vad är det egäntlin? Jag mena Nemo men jag sa fel jag sa Emo, va tokigt!"
Ljuvliga konversationer! Älskar er! :D

Idag är fjärde dagen som rökfri, jag har putsat fönster plockat och skurat ugnen, som började brinna igår! hade ingen aning om att vi hade öppen eld funktion i ugnen, speciellt inte eftersom den är från typ 1950!
lägenheten blev rökfylld och räddningstjänsten kom med blåljus och stora lastbilen bemannad med två "vanliga brandmän" och två rökdykare och en av varje kom upp till oss. Och allt jag ville göra var lite pommes!


Nu ska jag kurera mitt stackars barn!
Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0