Don´t try this at home!!

Som alla vet så utför vi "genusmänniskor" expriment på våra barn. Och eftersom jag är en sån människa så  över jag på mina barn. Jag sätter på min dotter en flygplanströja och sen ifall hon "grow a pair" och nu, nu har vi börjat testa ROSA på sonen. Vi började smått med en napp med rosa detaljer, sen tog vi en rosa napphållare (assnygg från Katvig). Eftersom snoppen inte trillat av efter detta (kollade flera gånger, man har ju hört rykten) sen provade vi en rosa body men efter det ville vi vänta några veckor så hn inte fick några men, ja förutom de psykiska... men ingen hände, så nu....




tada! 
Alla kroppsdelar är intakta, ha gråter inte mer än vanligt och han är dessutom jävligt gullig!  Men det är kanske inget man ska prova själv hemma, om man inte har full beredskap dvs...























(Inlägget kan innehålla spår av cynism och ironi)

Kommentarer
Postat av: Magdalena Svartlok

Konstigt nog så sitter snoppen kvar på alla mina söner, en av dem älskar fortfarande rött (8 år), den andra har fortfarande lite kärlek för Hello Kitty, men bara hemma eftersom dumjävlar i skolan retar honom. Han älskar att pyssla och han är 6 år. 4½-åringen springer runt i Hello Kittykläder jämt, han har bytt bort klänningarna han sprang i hela sommaren mot Hello Kittykläder. Minstingen fattar inte vilket och bär alla kläder som de skall göras oavsett färg eller mönster...



Stackars mina barn....

2011-12-27 @ 14:50:49
URL: http://www.teskedsmamman.se
Postat av: tankgirrl

Men gud! stackars barn, hur kan du sova om natten, kvinna ;) Dina barn är sanna förebilder! iallafall i vårt hem! :D

2011-12-27 @ 23:52:34
URL: http://orafflandemeningslosheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0