Snart ger jag upp...

Idag har jag haft kontakt med mina lärare, jag ligger efter med 2 hemtentor, har två till som ska in denna vecka, jag har missat två seminarier via nätet och det systemet VÄGRAR att funka! varje gång jag loggar in så blir heeela datorn svart, mycket spännande.
Har dessutom missat en inlämningsuppgift och har ett seminarie imorrn och ett på torsdag, på torsdag har jag dessutom tandläkarn också så det missar jag. på fredag har jag en deadline på en hemtenta som ska vara på 6- 8 sidor. En baggis! om det inte hade varit så att Baby A är återigen sjuk med 40 graders feber utan adress, sk aringa barn imorrn och se om vi får komma dit och då kanske vi blir inlagda.
Just nu skulle jag vilja vara lyxhustru i Hollywood, jag skulle till och med kunna gifta mig med Paul Anka. Så skönt om mitt största bekymmer skulle vara att jag inte ser trädgårdskillens röv när jag sitter på altanen och dricker Pina Coladas....


SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

sv: vad roligt, är det du som ligger bakom alla "gilla" på bloglovin? :D

Du får gärna kommentera mer, bloggen (öhm, jag) får bara näring ;)

2010-11-22 @ 09:04:09
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Sv: haha aw! vad gulligt. Hur länge har du läst min blogg?

Jag är verkligen som vilken människa som helst! :) jag lovar :P

Fortsätt gilla på bloglovin, det gör mig superglad! :D

2010-11-22 @ 17:37:01
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0