Som vanligt!

Som vanligt så glömmer jag bort bloggen, förlåt!!!
Jag sitter och läser diverse asbra, kloka och banbrytande bloggar så mitt "idag har jag pluggat" känns ganska oviktigt.
Jag har nyss vaknat upp från halsflussen from hell (tror det var det!) hade en sänka på 105 och högt blodtryck, i vanliga fall ska sänkan ligga på 10 och i vanliga fall har jag lågt blodtryck. så jag blev beordrad sängläge i en vecka FY FAN VAD SEGT!!!!
Idag är baby A på dagis så jag och Daddy O ska möblera om, vi bor tre pers och en katt i en tvåa på 69kvm... hur vi än möblerar förvandlas inte lägenheten till en trea på 80kvm, konstigt....

Jag skulle spy galla över något när jag loggade in men jag kommer inte ihåg vad det var, tar det sen!
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du, ska vi dra på galan då? är nog läge o boka biljetter isf.. kostar 1600 med boende, det är ju lite lyxigt, eller? :)



jag skulle kunna kasta fram 1600 just nu bara jag får kommah ärifrån! GAAAAHHH! Jag kreverar här hemma..!

2010-11-10 @ 17:24:15
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0