Sur som en citron....

Jag är irriterad, sur och känner riktigt att jag vill gapa och skrika, men Baby A ligger och sover så det ska jag inte göra. Skulle ringa och gnälla hos Guldsyrran men det var upptaget, SATAN!
Men jag tror jag har rätt i detta! Om jag säger: "Jag har 150kr att lägga på present." ska väl inte svaret bli "det blev 230kr, annars får ni inte stå med på kortet"? SKIT! Jag blir så sur och personen i fråga går inte diskutera med....
Däremot ser jag fram emot att få reda på en annan sak, och jag ska nog ta reda på den redan på söndag (min födelsedag!)  Men än så lä'nge, hemligt hemligt ;)

Imorrn är Baby A ledig för andra torsdagen i rad, det är så mysigt att ha henne hemma och drömmen skulle vara att ha henne 5timmar/3 dagar i veckan, men eftersom jag läser på universitetet och har nätseminarier till och från så funkar inte det, tyvärr....
Men imorrn ska vi till BVC sen ska vi mysa hela dagen lång! Jag har utlovat potatis och morotssoppa, eller lasagne dagen till ära och Baby A får bestämma, dessutom ska hon få en festis till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0