Stuff I found on the web

Jag vill bara tipsa alla om second hand! framförallt barkläder, de är härligt mjuka och om det funnit nåt medel i kläderna som kan ge upphov till irritation så är det borttvättat. Superbra! Sen är dte bra för miljön också och det gillar :) Jag köper mest kläder från Polarn o pyret och Me&I begagnat, för det är oftast de som håller för fler än ett barn (och kanske några till). jag har fyndat massor fint till båda barnen och Bubbi som växt från 74 till 86 på en månad hade total klädtorka och Doris växte från 104 till 110 nyss och det hade vi inga kläder i! Så det var bara att sätta sig framför Facebook, som har jättebra köp och sälj-grupper, och shoppa! Inte mig emot ;)

Köpte två nya garderober till båda barnen för ca 1200kr och då har jag sålt av lite också för ca 700lkr, så det gick på ca 500kr för två nya garderober, det är inte heöt fel!

Ni som inte gillar att handla secondhand, eller inte kan pga pälsdjursallergi kan komma billigt undan genom att gå in på Mansondust blogg som nästintill dagligen tipsar om olika reor, kampanjer och erbjudanden och dessutom är hon generös med olika rabattkoder som hon får av olika affärer! Superbra :) dessutom säljer hon av sina fyra barns snygga kläder till och från och då gäller det att vara snabb så kan man fynda :D

Bubbi i en seconhandshoppad body, ser knappt använd ut och kostade 50kr med porto!



Nyvaken bebis i Facebook- fyndet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0