Var är sambon?

Borta!
"kommer hem snart" stod det i ett sms jag fick vid elva... definiera snart? eller skit i det, nu får jag kolla på vad jag vill på TV och göra vad jag vill på datorn, mohaha PORRSURFA!!! Eller nej just det, jag var ju PK (skit!) så det blir att sitta och läsa på om de anställda verkligen har det så dåligt som det sägs på Berns och om de kan lösa det innan 4/12? Vill se Gogol!!!!!!
Just det! det här är mitt tredje försök med en blogg den första slutade jag med när folk tyckte jag skulle uppdatera minst tre gånger om dagen och lämnade kommentarer som "skriv nåt roligt" "nåt måste ju ha hänt idag" och den andra slutade jag med för att någon (läs mitt ex aka den kåte scouten) tyckte att mina inlägg var kränkande mot honom och att alla inte behövde veta att han var ett otroget svin som gillade att trycka upp stearinljus i röven när han var själv hemma, så det lämnar jag osagt i denna blogg.
Och allt kan inte vara roligt, om man inte är pårökt förstås men det är jag icke och jag tänker inte puffa fnittertobak bara för att nån sitter och trycker f5 40 gånger dagligen på min blogg.
Sådeså!
Nu ska här sovas (fy satan vad jag mår dåligt av fanta och rosé- groggen.... hädanefter blir det folle!)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jane

Porrsurfa kan vara mysigt ibland! Men jag tycker du kan skriva mer roligt i bloggen!



Haha, nej jag skojar, nu var jag elak! Blogga för att du tycker det är kul! läser de andra inläggen^^

2011-01-11 @ 22:38:03
URL: http://ohdeerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0