Vokabulär

Idag kan jag två ord "nej" och "inte"... "Nej klättra inte upp på bordet" "du får inte rita på golvet" "nej nej nej ( hön höll i en glaslykta)nej nej " snodde åt mig lyktan och satte mig med min andra kopp kaffe.
Då ropar Baby A "Ja är väl inte GALEN HELLER" i kattens öra så katten springer iväg, drar ner burken med pennorna och kritorna.... Jag ber Baby A plocka undan dem, då ropar hon "Sitt du på bänken med Lina gör det foalldel, jag stannar här"
Så jag mutade, mutade för kung och fosterland! Plocka upp pennor och kritor så får du festis till frukostmackan OCH så får du kolla på Emil i Lönneberga (favvofilmen just nu och det enda hon svarar när hon har gjort nåt som hon inte ska så citerar hon Emil)
Nu sitter jag med min tredje kopp kaffe, chillar och kollar på Emil, ibland är det sååå skönt att curla sina barn, speciellt när det är söndag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0