Long time, absolutely no see!

Jag vill börja med att säga, tack för att ni skickar frågor och kommentarer till min blogg, jag har sparat alla och kommer att besvara dem så fort jag kan :)

Jag har fått nåt knas med balansnerven och varit sjukskriven sen mitten av februari så jag har fokuserat ENBART på att må bra och på att "orka med" familjelivet, därför har både skolan och bloggen lagts åt sidan.
Imorrn går jag in i v 36 i graviditeten och det känns skönt att veta att vi snart kommer ha vår lilla bebis hos oss, och otåligast av alla är Baby A som inte är nån baby längre utan ett stort barn och dessutom snart STORASYSTER, en roll som hon verkligen ser fram emot!
De som hänger kvar kan förvänta sig inlägg i bloggen runt mitten av juni då jag beräknas börja blogga igen och svara på frågor.
Tills dess, ha det superbra och kommentera hur mycket ni vill så svarar jag så fort jag orkar/hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0