hurra hurra hurra hurra!

Idag fyller jag år, det firar jag med att rensa klädkammaren samt ta hand om smutstvätten. Det är alltså såhär det är att fira födelsedag när man är vuxet? igår blev jag dock firad av min familj, mamma och syster. Det var mysigt! vi åt en supergod tårta som jag bakat (och som jag ska äta upp resten av idag) samt så fick jag ett presentkort från Gina Tricot och en fin mugg och en klänning som jag suktat efter länge :) 
Idag har jag fått ca 40 teckningar med huvudfotingar av Doris, alla föreställer mig och de är mycket färgglada vilket jag tar som en komplimang!
Jag har även bestämt att jag ska köpa en födelsedagspresent åt mig själv, en crosstrainer. Nu är det tack och hej till muffinsmage och volangarmar! Starka snygga muskler och en välmående kropp vill jag ha!

Jag fick en så fin kommentar idag av en helt okänd person under inlägget om amningen vilket gjorde mig glad! Så skönt att få respons på det man skriver och veta att nån faktiskt är intresserad!

Så fort jag vet hur man lägger in bilder på bloggen ska jag visa mina fynd jag gjort på FB!

(Emma, hjälp!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har ju inte jag blogg.se längre (bara en trams&gnällblogg som ingen "får" läsa) men jag vill minnas att det finns en liten ikon i form av en "landskapsvy" eller nåt i samma meny där fetstilgrejerna och det är? Tryck där o sen ladda upp bilderna.. :P

2011-11-21 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0