snart snart...

Snart ska jag börja blogga på riktigt igen. Det har bara varit mycket ett tag nu med flytt, bebis, mera flytt, fix och dagisstart efter sommaruppehåll. Kommer även att göra en liten ändring i bloggen, Baby A kommer numer att gå under namnet Doris, och lillebror kommer kallas Bubbi (det kallas han här hemma också).
Bubbi föddes 1/7  och vägde 4740g och var 55cm låg med ett huvudomfång på 39 cm. Och denna gången valde Epiuralen att inte ta (aaaj som faaaan) men efter några smärtsamma timmar (ca 13) så kom han ut, min älskade lilla bebis :)

Doris mår bra och har haft en bra sommar med mycket lek med kompisar och mycket gos med lillebror. Jag tog det lugnt första månaden, så lugnt som det går att ha det när man har en nyfödd, en treåring samt är mitt uppe i en flytt....

Jag har fått en del frågor under blogguppehållet och jag ska försöka besvara dem så fort som möjligt :)


Under tiden kan ni ju följa Lady Dahmers blogg, eller varför inte Teskedsmammans ? Två bloggar jag flitigt följer! Det finns fler också och jag delar gärna med mig av tips!
Och sen tycker jag att alla borde ta en prenumeration på tidningen Tivoli som har återuppstått! HURRA!!!!!
På återseende, snart snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0